Wednesday 7 December 2016

Cara Jimat Nak Beli Supplement



Sepanjang terjebak dengan  bisnes ni, mcm2 org kita jumpa..

Kebanyakan customers saya adalah kawan2 fb saya.. yea lah, dah promote pun thru fb jer.. i is pemalu ok 😁

Alhamdulillah, setakat ni kawan2 sgt support bisnes saya.

Bila buat biz shaklee, jarang ada masalah kawan2 mintak harga diskaun.. sbb harga retail shaklee mmg dah standard.. mereka pun dah tahu quality produk shaklee mcm mana.

Saya selalunya akan bgtau kawan2 kalau nak jimat, jom jadi ahli..confirm dpt harga termurah.. untung2 beli banyak utk kegunàan sendiri ngan family, cukup point boleh dpt cash bonus lagi 😉


Kelebihan menjadi ahli shaklee

Di kala harga barang2 makin naik tahun demi tahun, harga produk shaklee tak naik pun since saya join ahli tahun 2011 sampai sekarang..


Untuk mula biz ni pun x perlu modal  riban2..dengan rm 80 je saya dah boleh jadi distributor.. tak perlu simpan stock pun. Memang sesuai sgt utk yg tgh cari2 peluang nak tambah pendapatan nak tampung kos sara hidup yg makin naik dan terus naik ni. Bonus Shaklee agak lumayan bergantung pada usaha kita


Nak kurangkan perbelanjaan rasanya dah habis catu dah.. so apa kata kita tambahkan pendapatan 😉

Nak join membership shaklee?
Nak guide yang lengkap untuk start bisnes shaklee?

Contact saya di
0129503142

Hanun Farha

SID: 882031

Call/SMS/Whatsapp: 0129503142

fb:https://www.facebook.com/hanunfarha

Fan Page: My Precious Health Cube

IG : https://www.instagram.com/hanun_farha


About Unknown

A mom to three adorable heroes, insyaAllah will be our Imam Muda(s). A wife to a loving and very supportive husband. Being blessed with all great family and friends around us. A Shaklee Independent Distributor by choice, SID 882031. Dedicated to spread the goodness of Shaklee and promote healthy life.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment